Nářadí potřebné k odhlučnění
Podlaha
zobrazit podrobnosti
|
29,32 kg
|
6 886 Kč
|
Návod na odhlučnění podlahy
Odhlučnění podlahy hraje velice důležitou roli při kompletním odhlučnění auta. Proto musíme pokrýt maximum plochy jak antivibračním materiálem (první vrstvou StP Black Gold 2,3mm ) tak i protihlukovým. Protihlukový materiál při odhlučnění používáme sendvičový materiál CTK Multimat Evo 6mm, který je složen jak z akustické pěny tak i z protihlukové vrstvy a aplikujeme na StP Black Gold.
Střecha
skrýt podrobnosti
|
7,90 kg
|
2 750 Kč
|
Návod na odhlučnění střechy
Odhlučnění střechy pomůže zamezit hluku, který připomíná "bubnový efekt" a tím pádem při dešti nebo kroupách nárazy nebudou tak hlučné. Díky odhlučnění střechy je taktéž velmi tlumený efekt při přejíždění kolejí, kostek a různých nerovností, kdy střecha se zpevní a hluk se nenese po konstrukci auta. Jako první vrstvu použijeme StP Black Gold 2,3mm a jako druhou vrstvu StP Biplast 10 nebo termoakustický materiál StP Aeroflex 10.
Přední dveře
skrýt podrobnosti
|
10,53 kg
|
4 034 Kč
|
Návod na odhlučnění předních dveří
Dveře odhlučňujeme proto, aby do vozidla pronikalo méně venkovního hluku z provozu. Taktéž po odhlučnění dveří se výrazně zlepší akustické vlastnosti vozidla a hudební zážitek je najednou lepší. Na vnější plech používáme StP Black Gold 2,3mm, pro dokonalejší izolaci na antivibrační materiál aplikujeme CTK Multimat Pro 5.2mm a na vnitřní plech StP Black Silver 1,8mm. Čalounění dveří se nakonec polepí StP Biplast 10 a okraje plastového tapce páskou Madeline.
Produkt
|
Celková váha
|
Počet
|
Celkem
|
|
CTK Multimat PRO zvukově izolační materiál
(0067MLTPRO) - 0,75 kg
|
3,00 kg
|
4 ks
|
996 Kč
|
|
Textilní páska STP Madeline
(MADELINE) - 0,01 kg
|
0,02 kg
|
2 ks
|
98 Kč
|
|
Antivibrační materiál STP Black Silver
(BLACKSILVER) - 0,58 kg
|
2,90 kg
|
5 ks
|
650 Kč
|
|
Antivibrační materiál STP Black Gold
(BLACKGOLD) - 0,79 kg
|
3,95 kg
|
5 ks
|
750 Kč
|
|
Akustický materiál STP Biplast 10
(BIPLAST10) - 0,10 kg
|
0,67 kg
|
7 ks
|
1 540 Kč
|
Kufr
skrýt podrobnosti
|
29,98 kg
|
8 937 Kč
|
Návod na odhlučnění kufru
Kufr je velice problematická čast vozidla, zvlášť u karoserií kombi. Ve vozidle typu kombi je většinou hluk větší, než je tomu tak např. u klasických sedanů. Proto se tato část musí velice a řádně odhlučnit. Na spodní část a na blatníky používáme StP Black Gold 2,3mm jako první vrstvu, a jako druhou vrstvu na podběhy a blatníky použijeme StP Biplast 10 ( nebo místy Biplast 20, když je místo ). Na samotné dno kufru aplikujeme jako druhou vrstvu sendvičový materiál CTK Multimat Evo 6mm.
Dveře kufru
zobrazit podrobnosti
|
2,87 kg
|
1 558 Kč
|
Návod na odhlučnění dveří kufru
Proto, aby aerodynamický hluk nepronikal skrz dveře kufru vozidel, utlumujeme i 5té dveře. Na plech uvnitř použijeme StP Black Gold 2,3mm a jako druhou vrstvu Stp Aeroflex Neoprene 10 10mm a na plastový kryt víka kufru aplikujeme StP Biplast 10. pro maximální izolaci rezonancí, okraje plastového krytu víka kufru aplikujeme tlumicí pásku StP Madeline.
Těsnicí gumy
zobrazit podrobnosti
|
0,50 kg
|
590 Kč
|
Návod na odhlučnění Těsnicí gumy
Pro zamezení aerodynamického hluku ve voze, doporučujeme odhlučnění dveří ale i utěsnit stávající gumy po obvodu dveří a přidat nalepovací gumy pro maximální potlačení "profukování" skrz přední dveře. Pro tuto úpravu používáme těsnicí gumy StP Sealing Cord 8mm nebo 6mm a jako dodatečné těsnění nalepovací těsnicí gumu s 5 komorami.
Mezimotor
zobrazit podrobnosti
|
2,50 kg
|
680 Kč
|
Návod na odhlučnění mezimotoru
Odhlučnění mezimotorového prostoru neboli torpéda je jednou z několika možnosti potlačení hluku od samotného motoru, a to jak u dieselů, tak u benzinových agregátů. Chcete-li maximálně potlačit hluk vycházející od motoru, bude nutné odhlučnit nejen torpédo, ale i další části vozu. POZOR! U některých vozů nelze torpédo rozebrat a mezimotor tak nelze odhlučnit. V drtivé většině případů to však možné je.
Celková cena odhlučnění |
|
Celkem za materiál
(Celkem 83,61 kg)
zobrazit podrobnosti
|
25 435 Kč
|
Cena celkem
|
25 435 Kč
|