Nářadí potřebné k odhlučnění
Podlaha
zobrazit podrobnosti
|
14,11 kg
|
4 370 Kč
|
Návod na odhlučnění podlahy
Odhlučnění podlahy hraje velice důležitou roli při kompletním odhlučnění auta. Proto musíme pokrýt maximum plochy jak antivibračním materiálem (první vrstvou StP Black Gold 2,3mm ) tak i protihlukovým. Protihlukový materiál při odhlučnění používáme sendvičový materiál CTK Multimat Evo 6mm, který je složen jak z akustické pěny tak i z protihlukové vrstvy a aplikujeme na StP Black Gold.
Střecha
zobrazit podrobnosti
|
14,02 kg
|
4 850 Kč
|
Návod na odhlučnění střechy
Odhlučnění střechy pomůže zamezit hluku, který připomíná "bubnový efekt" a tím pádem při dešti nebo kroupách nárazy nebudou tak hlučné. Díky odhlučnění střechy je taktéž velmi tlumený efekt při přejíždění kolejí, kostek a různých nerovností, kdy střecha se zpevní a hluk se nenese po konstrukci auta. Jako první vrstvu použijeme StP Black Gold 2,3mm a jako druhou vrstvu StP Biplast 10 nebo termoakustický materiál StP Aeroflex 10.
Zadní dveře
skrýt podrobnosti
|
7,49 kg
|
3 758 Kč
|
Návod na odhlučnění zadních dveří
Dveře odhlučňujeme proto, aby do vozidla pronikalo méně venkovního hluku z provozu. Taktéž po odhlučnění dveří se výrazně zlepší akustické vlastnosti vozidla a hudební zážitek je najednou lepší. Na vnější plech používáme StP Black Gold 2,3mm, pro dokonalejší izolaci na antivibrační materiál aplikujeme CTK Multimat Pro 5.2mm a na vnitřní plech StP Black Silver 1,8mm. Čalounění dveří se nakonec polepí StP Biplast 10 a okraje plastového tapce páskou Madeline.
Kapota
skrýt podrobnosti
|
1,78 kg
|
650 Kč
|
Návod na odhlučnění kapoty
Kapotu odhlučňujeme proto, abychom zabránili rezonancím velké plochy plechu a aby tento typ hluku nepronikal skrz čelní sklo do interiéru vozidla. Taktéž na žádost zákazníka lze i odhlučnit mezimotorový prostor. Na kapotu použijeme jako první vrstvu StP Black Gold 2,3mm a jako druhou vrstvu StP Aeroflex Neoprene 10. Taktéž lze objednat i motorovou "deku" StP HeatshieldL nebo XL pro rychlejší zahřívání motoru a udržování teploty, která taktéž tlumí hluk od motoru.
Kufr
zobrazit podrobnosti
|
14,78 kg
|
5 548 Kč
|
Návod na odhlučnění kufru
Kufr je velice problematická čast vozidla, zvlášť u karoserií kombi. Ve vozidle typu kombi je většinou hluk větší, než je tomu tak např. u klasických sedanů. Proto se tato část musí velice a řádně odhlučnit. Na spodní část a na blatníky používáme StP Black Gold 2,3mm jako první vrstvu, a jako druhou vrstvu na podběhy a blatníky použijeme StP Biplast 10 ( nebo místy Biplast 20, když je místo ). Na samotné dno kufru aplikujeme jako druhou vrstvu sendvičový materiál CTK Multimat Evo 6mm.
Přední podběhy
skrýt podrobnosti
|
4,58 kg
|
1 296 Kč
|
Návod na odhlučnění předních podběhů
Díky odhlučněným podběhům utlumíme nárazy tlumičů a tatkéž hluk od vozovky. Pokud uvažujete o odhlučnění předních podběhů, pro docíleni snížení hluku od vozovky, určitě doporučujeme odhlučňovat jak přední podběhy, tak i kompletně celou podlahu aby efekt byl maximální ( při objednaní odhlučnění u nás, přední podběhy odhlučňujeme pouze v rámci odhlučnění podlahy ). Na přední podběhy používáme účinný materiál StP Black Gold 2.3mm a na plastové kryty podběhů sendvičový materiál CTK Multimat Pro 5.2mm, který je odolný vlhku a sání vody. POZOR ! Japonská a korejská vozidla často na předních podběhách nemají plastové kryty, nebo jsou velice úzké a proto kolikrát odhlučnit přední podběhy není prakticky možné, jedná se vždy o individuální přístup.
Dveře kufru
skrýt podrobnosti
|
3,93 kg
|
2 270 Kč
|
Návod na odhlučnění dveří kufru
Proto, aby aerodynamický hluk nepronikal skrz dveře kufru vozidel, utlumujeme i 5té dveře. Na plech uvnitř použijeme StP Black Gold 2,3mm a jako druhou vrstvu Stp Aeroflex Neoprene 10 10mm a na plastový kryt víka kufru aplikujeme StP Biplast 10. pro maximální izolaci rezonancí, okraje plastového krytu víka kufru aplikujeme tlumicí pásku StP Madeline.
Celková cena odhlučnění |
|
Celkem za materiál
(Celkem 60,69 kg)
zobrazit podrobnosti
|
22 742 Kč
|
Cena celkem
|
22 742 Kč
|