Nářadí potřebné k odhlučnění
Kapota
zobrazit podrobnosti
|
2,57 kg
|
800 Kč
|
Návod na odhlučnění kapoty
Kapotu odhlučňujeme proto, abychom zabránili rezonancím velké plochy plechu a aby tento typ hluku nepronikal skrz čelní sklo do interiéru vozidla. Taktéž na žádost zákazníka lze i odhlučnit mezimotorový prostor. Na kapotu použijeme jako první vrstvu StP Black Gold 2,3mm a jako druhou vrstvu StP Aeroflex Neoprene 10. Taktéž lze objednat i motorovou "deku" StP HeatshieldL nebo XL pro rychlejší zahřívání motoru a udržování teploty, která taktéž tlumí hluk od motoru.
Přední podběhy
skrýt podrobnosti
|
4,54 kg
|
1 395 Kč
|
Návod na odhlučnění předních podběhů
Díky odhlučněným podběhům utlumíme nárazy tlumičů a tatkéž hluk od vozovky. Pokud uvažujete o odhlučnění předních podběhů, pro docíleni snížení hluku od vozovky, určitě doporučujeme odhlučňovat jak přední podběhy, tak i kompletně celou podlahu aby efekt byl maximální ( při objednaní odhlučnění u nás, přední podběhy odhlučňujeme pouze v rámci odhlučnění podlahy ). Na přední podběhy používáme účinný materiál StP Black Gold 2.3mm a na plastové kryty podběhů sendvičový materiál CTK Multimat Pro 5.2mm, který je odolný vlhku a sání vody. POZOR ! Japonská a korejská vozidla často na předních podběhách nemají plastové kryty, nebo jsou velice úzké a proto kolikrát odhlučnit přední podběhy není prakticky možné, jedná se vždy o individuální přístup.
Zadní podběhy
skrýt podrobnosti
|
5,03 kg
|
1 680 Kč
|
Návod na odhlučnění zadních podběhů
Díky odhlučněným podběhům utlumíme nárazy tlumičů a tatkéž hluk od vozovky. Pokud uvažujete o odhlučnění zadních podběhů, pro docíleni snížení hluku od vozovky, určitě doporučujeme odhlučňovat jak zadní podběhy, tak i kompletně celý kufr auta aby efekt byl maximální ( při objednaní odhlučnění u nás, zadní podběhy odhlučňujeme pouze v rámci odhlučnění kufru ). Na zadní podběhy používáme účinný materiál StP Black Gold 2.3mm a jako druhou vrstvu StP Aeroflex Neoprene 3 3mm, který je odolný vlhku a sání vody.
Těsnicí gumy
zobrazit podrobnosti
|
0,50 kg
|
590 Kč
|
Návod na odhlučnění Těsnicí gumy
Pro zamezení aerodynamického hluku ve voze, doporučujeme odhlučnění dveří ale i utěsnit stávající gumy po obvodu dveří a přidat nalepovací gumy pro maximální potlačení "profukování" skrz přední dveře. Pro tuto úpravu používáme těsnicí gumy StP Sealing Cord 8mm nebo 6mm a jako dodatečné těsnění nalepovací těsnicí gumu s 5 komorami.
Mezimotor
skrýt podrobnosti
|
2,50 kg
|
680 Kč
|
Návod na odhlučnění mezimotoru
Odhlučnění mezimotorového prostoru neboli torpéda je jednou z několika možnosti potlačení hluku od samotného motoru, a to jak u dieselů, tak u benzinových agregátů. Chcete-li maximálně potlačit hluk vycházející od motoru, bude nutné odhlučnit nejen torpédo, ale i další části vozu. POZOR! U některých vozů nelze torpédo rozebrat a mezimotor tak nelze odhlučnit. V drtivé většině případů to však možné je.
Celková cena odhlučnění |
|
Celkem za materiál
(Celkem 15,14 kg)
zobrazit podrobnosti
|
5 145 Kč
|
Cena celkem
|
5 145 Kč
|