Nářadí potřebné k odhlučnění
Návod na odhlučnění podlahy
Odhlučnění podlahy hraje velice důležitou roli při kompletním odhlučnění auta. Proto musíme pokrýt maximum plochy jak antivibračním materiálem (první vrstvou StP Black Gold 2,3mm ) tak i protihlukovým. Protihlukový materiál při odhlučnění používáme sendvičový materiál CTK Multimat Evo 6mm, který je složen jak z akustické pěny tak i z protihlukové vrstvy a aplikujeme na StP Black Gold.
Návod na odhlučnění střechy
Odhlučnění střechy pomůže zamezit hluku, který připomíná "bubnový efekt" a tím pádem při dešti nebo kroupách nárazy nebudou tak hlučné. Díky odhlučnění střechy je taktéž velmi tlumený efekt při přejíždění kolejí, kostek a různých nerovností, kdy střecha se zpevní a hluk se nenese po konstrukci auta. Jako první vrstvu použijeme StP Black Gold 2,3mm a jako druhou vrstvu StP Biplast 10 nebo termoakustický materiál StP Aeroflex 10.
Návod na odhlučnění kufru
Kufr je velice problematická čast vozidla, zvlášť u karoserií kombi. Ve vozidle typu kombi je většinou hluk větší, než je tomu tak např. u klasických sedanů. Proto se tato část musí velice a řádně odhlučnit. Na spodní část a na blatníky používáme StP Black Gold 2,3mm jako první vrstvu, a jako druhou vrstvu na podběhy a blatníky použijeme StP Biplast 10 ( nebo místy Biplast 20, když je místo ). Na samotné dno kufru aplikujeme jako druhou vrstvu sendvičový materiál CTK Multimat Evo 6mm.
Návod na odhlučnění dveří kufru
Proto, aby aerodynamický hluk nepronikal skrz dveře kufru vozidel, utlumujeme i 5té dveře. Na plech uvnitř použijeme StP Black Gold 2,3mm a jako druhou vrstvu Stp Aeroflex Neoprene 10 10mm a na plastový kryt víka kufru aplikujeme StP Biplast 10. pro maximální izolaci rezonancí, okraje plastového krytu víka kufru aplikujeme tlumicí pásku StP Madeline.
Celková cena odhlučnění |
|
Celkem za materiál
(Celkem 50,30 kg)
zobrazit podrobnosti
|
14 500 Kč
|
Cena celkem
|
14 500 Kč
|