Nářadí potřebné k odhlučnění
Návod na odhlučnění podlahy
Odhlučnění podlahy hraje velice důležitou roli při kompletním odhlučnění auta. Proto musíme pokrýt maximum plochy jak antivibračním materiálem (první vrstvou StP Black Gold 2,3mm ) tak i protihlukovým. Protihlukový materiál při odhlučnění používáme sendvičový materiál CTK Multimat Evo 6mm, který je složen jak z akustické pěny tak i z protihlukové vrstvy a aplikujeme na StP Black Gold.
Návod na odhlučnění předních dveří
Dveře odhlučňujeme proto, aby do vozidla pronikalo méně venkovního hluku z provozu. Taktéž po odhlučnění dveří se výrazně zlepší akustické vlastnosti vozidla a hudební zážitek je najednou lepší. Na vnější plech používáme StP Black Gold 2,3mm, pro dokonalejší izolaci na antivibrační materiál aplikujeme CTK Multimat Pro 5.2mm a na vnitřní plech StP Black Silver 1,8mm. Čalounění dveří se nakonec polepí StP Biplast 10 a okraje plastového tapce páskou Madeline.
Produkt
|
Celková váha
|
Počet
|
Celkem
|
|
CTK Multimat PRO zvukově izolační materiál
(0067MLTPRO) - 0,75 kg
|
4,50 kg
|
6 ks
|
1 494 Kč
|
|
Textilní páska STP Madeline
(MADELINE) - 0,01 kg
|
0,02 kg
|
2 ks
|
98 Kč
|
|
Antivibrační materiál STP Black Silver
(BLACKSILVER) - 0,58 kg
|
3,48 kg
|
6 ks
|
780 Kč
|
|
Antivibrační materiál STP Black Gold
(BLACKGOLD) - 0,79 kg
|
5,52 kg
|
7 ks
|
1 050 Kč
|
|
Akustický materiál STP Biplast 10
(BIPLAST10) - 0,10 kg
|
0,57 kg
|
6 ks
|
1 320 Kč
|
Návod na odhlučnění zadních dveří
Dveře odhlučňujeme proto, aby do vozidla pronikalo méně venkovního hluku z provozu. Taktéž po odhlučnění dveří se výrazně zlepší akustické vlastnosti vozidla a hudební zážitek je najednou lepší. Na vnější plech používáme StP Black Gold 2,3mm, pro dokonalejší izolaci na antivibrační materiál aplikujeme CTK Multimat Pro 5.2mm a na vnitřní plech StP Black Silver 1,8mm. Čalounění dveří se nakonec polepí StP Biplast 10 a okraje plastového tapce páskou Madeline.
Návod na odhlučnění kapoty
Kapotu odhlučňujeme proto, abychom zabránili rezonancím velké plochy plechu a aby tento typ hluku nepronikal skrz čelní sklo do interiéru vozidla. Taktéž na žádost zákazníka lze i odhlučnit mezimotorový prostor. Na kapotu použijeme jako první vrstvu StP Black Gold 2,3mm a jako druhou vrstvu StP Aeroflex Neoprene 10. Taktéž lze objednat i motorovou "deku" StP HeatshieldL nebo XL pro rychlejší zahřívání motoru a udržování teploty, která taktéž tlumí hluk od motoru.
Návod na odhlučnění kufru
Kufr je velice problematická čast vozidla, zvlášť u karoserií kombi. Ve vozidle typu kombi je většinou hluk větší, než je tomu tak např. u klasických sedanů. Proto se tato část musí velice a řádně odhlučnit. Na spodní část a na blatníky používáme StP Black Gold 2,3mm jako první vrstvu, a jako druhou vrstvu na podběhy a blatníky použijeme StP Biplast 10 ( nebo místy Biplast 20, když je místo ). Na samotné dno kufru aplikujeme jako druhou vrstvu sendvičový materiál CTK Multimat Evo 6mm.
Návod na odhlučnění dveří kufru
Proto, aby aerodynamický hluk nepronikal skrz dveře kufru vozidel, utlumujeme i 5té dveře. Na plech uvnitř použijeme StP Black Gold 2,3mm a jako druhou vrstvu Stp Aeroflex Neoprene 10 10mm a na plastový kryt víka kufru aplikujeme StP Biplast 10. pro maximální izolaci rezonancí, okraje plastového krytu víka kufru aplikujeme tlumicí pásku StP Madeline.
Návod na odhlučnění mezimotoru
Odhlučnění mezimotorového prostoru neboli torpéda je jednou z několika možnosti potlačení hluku od samotného motoru, a to jak u dieselů, tak u benzinových agregátů. Chcete-li maximálně potlačit hluk vycházející od motoru, bude nutné odhlučnit nejen torpédo, ale i další části vozu. POZOR! U některých vozů nelze torpédo rozebrat a mezimotor tak nelze odhlučnit. V drtivé většině případů to však možné je.
Celková cena odhlučnění |
|
Celkem za materiál
(Celkem 58,69 kg)
zobrazit podrobnosti
|
22 018 Kč
|
Cena celkem
|
22 018 Kč
|