Přední podběhyPřední podběhyKufrKufrKufrTěsnicí gumyMezimotor
Zrušit výběr 2D pohled

Nářadí potřebné k odhlučnění

  • />
Kufr zobrazit podrobnosti 19,66 kg 6 102 Kč

Návod na odhlučnění kufru

Kufr je velice problematická čast vozidla, zvlášť u karoserií kombi. Ve vozidle typu kombi je většinou hluk větší, než je tomu tak např. u klasických sedanů. Proto se tato část musí velice a řádně odhlučnit. Na spodní část a na blatníky používáme StP Black Gold 2,3mm jako první vrstvu, a jako druhou vrstvu na podběhy a blatníky použijeme StP Biplast 10 ( nebo místy Biplast 20, když je místo ). Na samotné dno kufru aplikujeme jako druhou vrstvu sendvičový materiál CTK Multimat Evo 6mm.

Produkt Celková váha Počet Celkem
CTK Multimat EVO zvukově izolační materiál CTK Multimat EVO zvukově izolační materiál (0066MLTEVO) - 1,08 kg 8,64 kg 8 ks 2 392 Kč
Antivibrační materiál STP Black Gold Antivibrační materiál STP Black Gold (BLACKGOLD) - 0,79 kg 10,26 kg 13 ks 1 950 Kč
Akustický materiál STP Biplast 10 Akustický materiál STP Biplast 10 (BIPLAST10) - 0,10 kg 0,76 kg 8 ks 1 760 Kč
Přední podběhy zobrazit podrobnosti 4,54 kg 1 395 Kč

Návod na odhlučnění předních podběhů

Díky odhlučněným podběhům utlumíme nárazy tlumičů a tatkéž hluk od vozovky. Pokud uvažujete o odhlučnění předních podběhů, pro docíleni snížení hluku od vozovky, určitě doporučujeme odhlučňovat jak přední podběhy, tak i kompletně celou podlahu aby efekt byl maximální ( při objednaní odhlučnění u nás, přední podběhy odhlučňujeme pouze v rámci odhlučnění podlahy ). Na přední podběhy používáme účinný materiál StP Black Gold 2.3mm a na plastové kryty podběhů sendvičový materiál CTK Multimat Pro 5.2mm, který je odolný vlhku a sání vody. POZOR ! Japonská a korejská vozidla často na předních podběhách nemají plastové kryty, nebo jsou velice úzké a proto kolikrát odhlučnit přední podběhy není prakticky možné, jedná se vždy o individuální přístup.

Produkt Celková váha Počet Celkem
CTK Multimat PRO zvukově izolační materiál CTK Multimat PRO zvukově izolační materiál (0067MLTPRO) - 0,75 kg 3,75 kg 5 ks 1 245 Kč
Antivibrační materiál STP Black Gold Antivibrační materiál STP Black Gold (BLACKGOLD) - 0,79 kg 0,79 kg 1 ks 150 Kč
Těsnicí gumy zobrazit podrobnosti 0,50 kg 590 Kč

Návod na odhlučnění Těsnicí gumy

Pro zamezení aerodynamického hluku ve voze, doporučujeme odhlučnění dveří ale i utěsnit stávající gumy po obvodu dveří a přidat nalepovací gumy pro maximální potlačení "profukování" skrz přední dveře. Pro tuto úpravu používáme těsnicí gumy StP Sealing Cord 8mm nebo 6mm a jako dodatečné těsnění nalepovací těsnicí gumu s 5 komorami.

Produkt Celková váha Počet Celkem
Tlumicí šňůra StP Sealing Cord 8 mm Tlumicí šňůra StP Sealing Cord 8 mm (SEALINGCORD8) - 0,50 kg 0,50 kg 1 ks 590 Kč
Mezimotor zobrazit podrobnosti 2,50 kg 680 Kč

Návod na odhlučnění mezimotoru

Odhlučnění mezimotorového prostoru neboli torpéda je jednou z několika možnosti potlačení hluku od samotného motoru, a to jak u dieselů, tak u benzinových agregátů. Chcete-li maximálně potlačit hluk vycházející od motoru, bude nutné odhlučnit nejen torpédo, ale i další části vozu. POZOR! U některých vozů nelze torpédo rozebrat a mezimotor tak nelze odhlučnit. V drtivé většině případů to však možné je.

Produkt Celková váha Počet Celkem
Termoakustický materiál Neoprene 3 Termoakustický materiál Neoprene 3 (NEOPRENE3) - 0,14 kg 0,14 kg 1 ks 230 Kč
Antivibrační materiál STP Black Gold Antivibrační materiál STP Black Gold (BLACKGOLD) - 0,79 kg 2,37 kg 3 ks 450 Kč
Celková cena odhlučnění  
Celkem za materiál (Celkem 27,20 kg) zobrazit podrobnosti 8 767 Kč
Cena celkem 8 767 Kč