Kapotu odhlučňujeme proto, abychom zabránili rezonancím velké plochy plechu a aby tento typ hluku nepronikal skrz čelní sklo do interiéru vozidla. Taktéž na žádost zákazníka lze i odhlučnit mezimotorový prostor. Na kapotu použijeme jako první vrstvu StP Black Gold 2,3mm a jako druhou vrstvu StP Aeroflex Neoprene 10. Taktéž lze objednat i motorovou "deku" StP HeatshieldL nebo XL pro rychlejší zahřívání motoru a udržování teploty, která taktéž tlumí hluk od motoru.
Proto, aby aerodynamický hluk nepronikal skrz dveře kufru vozidel, utlumujeme i 5té dveře. Na plech uvnitř použijeme StP Black Gold 2,3mm a jako druhou vrstvu Stp Aeroflex Neoprene 10 10mm a na plastový kryt víka kufru aplikujeme StP Biplast 10. pro maximální izolaci rezonancí, okraje plastového krytu víka kufru aplikujeme tlumicí pásku StP Madeline.